Friday, February 3, 2012

Terima Kasih Yang Tak Terhingga Dari Saya








 Sekiranya kamu sudah lama folow blog saya. mesti kamu terkejut, kemananya gambar-gambar wedding saya yang lain..? hihihi.. Sebenarnya sejak beberapa hari ini saya berfikir dan melihat semula semua gambar yang pernah saya shoot, emm terpikir sekejap dari beberapa sudut yang positif.
ini kerana style sebenar untuk moment & candid saya semakin lama semakin meghilang,dan sekaligus menghilangkan style kami Sideanglephotography sebagai Moment & Candid ( seperti gambar diatas ini ) dan hanya untuk disimpan oleh semua customer saya, serta dikenangan hingga akhir hayat..
  1.  Oleh sebab itu saya megambil keputusan untuk membuang semua gambar yang pernah saya update disini, dan akan menguplod kembali satu persatu, ( bukan mermaksud gambar saya sebelum ini teruk, tetapi, hanya ingin membaik pulih BLOG INI sahaja )
  2. Dan terima kasih banyak-banyak yang tak terhingga kepada sesiapa yang rengan tangan untuk melihat gambar wedding saya disini.. terima kasih yang tak terhingga dari kami dan saya..


  • Gambar persandingan Nordiyana + Razi
  • Gambar yang penuh dengan Moment and galak ketawa 



SideanglePhotography
"GAMBAR TERBAIK KAMI DI MAJLIS PERSANDINGAN ANDA"
FOTO : MOHD HAFFIZ ARSHAD
HP : 010 - 6608181


No comments:

Post a Comment