Tuesday, March 13, 2012

SYAHILA + IQBAL









Hay all.. thank so much sekiranya awak-awak kat sana rajin view gambar-gambar saya yang tak seberapa ni ya.. ( rendah diri pulak ) hiiiii.. Maaf la saya jarang update blog ni.. bukan apa.. kalau rajin uplod kang busan polak kan.. lagi-lagi kalau awak-awak kat sana asik tengok angle gamba yang sama je.. dah la saya ni tak suka buat bende yang same berulang banyak kali.. boleh teberanak tau.. hahhahaha.. 

ok la, ini gambar lama yang diuplod kembali.. Thank so much kepada SYAHILA + IQBAL , kerana percayakan saya untuk shoot gambar mereka time majlis mereka dulu-dulu.. kalau awak nak tahu.. ini 1st gambar saya yang shoot penuh adat dan protokol.. time tu agak rendah diri jugak rasa, sebabnya saya tidak memiliki camera yang mahal-mahal tetapi hanya guna basiq camera Nikon.. model D60 dengan kits lans 18-55mm sahaja.. huuu.. berdebar jantung hanya tuhan yang tahu sebabnya saya tidak tahu yang majlis mereka sehebat ini.. 

so ini ade sedikit gambar yang boleh saya share bersama, kualiti gambar dan moment dalam gambar ni saya serahkan kepada awak-awak yang melihat ye.. kalau rase ok.. emm..ok la.. kalau tak ok.. saya tidak boleh berkata ape-apa,, saya terima komen awak untuk diri saya.. hehehehe.. ( time tu cm tunas baru nk berputik rase ok baru saya shoot ) dan ini bermaksud kalau dulu saya hanya melihat dan terasa ok baru sahya shoot.. so sekarng rasenye macam mane.?? mestilah bouble-bouble vavavroom kan.. hahhahahahah..

kalau awak nak tahu banyak impian saya, cuma nak sapu semua sekali konfem-konfem tak boleh kan, saya cuba kejar satu demi satu, tak kesah la ade orang cakap, saya tak ade studio atau gejet yang mahal-mahal kew kan.. tapi saya yakin, rezeki semua dari Allah, kalau niat kite baik, InshakAllah Dia akan tunaikan, cuma lambat dengan cepat je lah.. macam cerita SOAL HATI, ayatnya " TANPA KEBERANIAN MIMPI TIDAK BERMAKNA " Maksudnye, kalau asik bermimpi sahaja tapi tak cuba kejar.. so mimpi tinggal mimpi je lah kan..  Dua bulan saya berehat, Taget saya dibulan MAC ini.. jadiknya.. tunggu saya uplod.. 



SIDEANGLEPHOTOGRAPHY
"Gambar Terbaik Kami di Majlis Persandingan Anda"
Mohd Haffiz Arshad / 010-6608181


No comments:

Post a Comment