Saturday, April 28, 2012

SOLEMNIZATION / LEEYA + FAIZAL



        
       Nak story sikit pasal mereka berdua ni.. nak degor tak.? baca ni.. hahahhahahha ( belum baca dah tergelak ) .. pasangan ni name mereka berdua Leeya + Faizal, Faizal kawan saya, kenal si faizal ni time saya berkerja di saloon rambut dolu-dolu.. sebab faizal ni tidak akan gunting dengan orang lain selain dengan saya ( dah kene ayat-ayat sebab tu melekat.. hahahhaha ) dan sampai sekarang dia masih memerlukan perhikmatan saya,, haaaa,, hebat kan.. kan dah cakap dia dah kene ayat-ayat dah.. hahhahaha.. Tetapi si Faizal ni orangnya relex je, macam bro-bro kononnya.. dan pasangannya Leeya polak saya kenal dan 1st time berjumpa time lepak kat kuala lumpur kat uptound cos ade wedding kat sana, Leeya ni polak suka ketawa kalau saya tengah cakap.. tak tahu lah kenapa.. sampai Faizal pernah tegur, " amboi u, suka betol " hahhahaha, dan Leeya memberitahu yang dia kelakar bila dengar cara saya bercakap dangan member saya yang lain.. ( dalam hati : mereng ke ape dia ni ) tergelak, dan terima kasih kat kamu berdua ya.. sebab percaya dekat saya untuk shoot dimajlis kamu.. Recaption belah perempuan di Dungun Terengganu ( dalam hati : yaaahhhh berjalan lagi.. ) Bertandang di Seri Medan Batu Pahat JOHOR, dan terima kasih dekat kawan-kawan leeya name dia ape ehhh.. lupe lah.. emmm Afirzn rasenye..haaaa dia ni satu tempat kerja dengan leeya sebagai tenaga nengajar di UTM Terengganu. sebab sanggup ambik kite orang dan kasi pinjam kereta dan layan kerenah kite orang yang entah apa-apa, dan terima kasih kepada Afiq A.K.A cembon, kawan faizal, cos tumpangkan saya ke terengganu naik Cardina dia, walaupun dia ni nampak macam nak mintak pelempang laju-laju..hahhaha.. sebab cara dia nak gurat perempuan macam mat rempit.. hahhahahaha.. tapi dia baik and comel je.. haaaa.. dan terima kasih layan kami dengan baik hihihihi.. 



Wedding : Leeya + Faizal
Location : Dunggun Terengganu
Photographer by SideanglePhotography






No comments:

Post a Comment