Thursday, April 19, 2012

1000.00 SAHAJA..!!


PROMOTION..!!
        Semua orang suka tunggu promotion atau pun mega sale kan.. termasuk la saya, lagi-lagi akhir tahun. sampai rambang mata nak masuk kedai itu ini hii, so kesimpulannya kami telah berbincang dan membuat keputusan untuk menurunkan harga kepada RM1000.00 ringgit untuk satu majlis dengan 1 album VVip pakej yang berharga RM 2500.00 dan berserta FREE GIFT. hebat kan..
Kesimpulannya, kepada mereka yang bakal melangsungkan majlis perkahwinan, jangan tunggu lama-lama untuk menghubungi saya. kerana sekiranya awak memilih kami dan meyenaraikan Photographer sebagai name terakhir didalam lis senarai majlis awak, kemunkinan awak akan terlepas untuk mendapat harga promotion ini..
       Jadi hubungi saya untuk melihat sample album yang sangat-sangat supeb dan sekiranya awak berjauhan dengan kami. awak boleh menghubungi saya dan membuat apoiment untuk melihat sample album menggunakan skype. disini saya mengingatkan bahawa, saya tidak akan menguplod sample album untuk pakej 1000.00 ini kecuali awak benar-benar ingin melihatnya dan berjumpalah dengan saya. jangan risau, saya fun orangnya, seperti mana awak melihat gambar-gambar didalam blog saya ini..hii


SideanglePhotography
" Gambar Terbaik Kami di Majlis Persandingan Anda "
h/p : 010-6608181 / HaffizArshad
Email : mohdhaffizarshad@yahoo.com
Skype : mohdhaffizarshad
webside : www.mohdhaffizarshad.blogspot.com




No comments:

Post a Comment