Sunday, April 15, 2012

POST'WEDDING / BELLA + SYAHRIN








        Pasangan diatas ini nama dia Bella + Syahrin.. mereka berdua sangat-sangat comel and sepadan.. kalau nak tahu kesah diaornag ni, sebenarnya Bella kawan saya masa sekolah dolu-dolu masa sekolah menengah dekat High School Batu Pahat Johor, haaaaa tapi itu sekolah lelaki je ok.. kalau ade perempuan pun time Fom 6 je.. haaaaa.. Kalau awak-awak nak tahu. Masa mereka bertunang, saya yang cover, so agaknye mereke berminat untuk saya cover dimajlis recaption untuk perempuan dan lelaki.. so dengan besar telapak tangan saya menerimaanya, majlis rumah perempuan di batu pahat, dan majlis dirumah lelaki di  Taiping Perak.. Bella orangnya comel-comel je dari dulu sampai sekarang, dan berlainan dengan pasangannya Syahrin, orangnya senang berbual dan suka travel and suke konsi cerita,, saya diberitahu yang syahrin siap book mark ye blog saya ni.. hahhahaha.. malunye.. and dia ada meyatakan dia toucing bila saya cerita pasal kucing saya,, hahhahahah. terima kasih ya kat kamu berdua, sebabnya telah memilih saya untuk jadi OP dimajlis kamu, dan terima kasih sebab sudi anta ke air port pining, walaupun tahu kamu berdua agak letih time tu, dan ikhlas dari hati, enjoi yang tersangat-sangat dengan kamu berdua.. dan maaf banyak-banyak sekiranya ada kekuranggan atau apa dari pehak saya.. dan sentiasalah bercinta sampai keakhir hayat.. Enjoiiiceee...


No comments:

Post a Comment